joi, 5 mai 2011

Happy Cinco De Mayo

Happy Cinco de Mayo! 05 mai 2011
Alături de mine în Pandanda pe Cinco de Mayo-a cincea de mai!Nu va fi un sombrero albastră puteţi cumpăra pentru GRATUIT dincatalogul imbracaminte, decoratiuni jurul oraşului, şi unele muzicăplină de viaţă  danseze prea!

Am de gând să găzduiască partidele piĹ ata la meu casă în copac, iepuraş şi fantoma vânătoare, şi chiar de unii triviaPandanda concursuri pentru a vedea cât de mult de un fanPandanda esti! Si da, vor fi premii pentru castigatori - Gold Pandaşi recunoaştere în blog-ul meu!

Amintiţi-vă de reguli speciale pentru Bunny Chase şi Hunt Ghostatunci când vom juca pentru Panda Gold - nr poţiuni pot fi utilizate.De asemenea, indiferent de cât de multe tipuri diferite de jocuri de atribuire I Panda Gold pentru, puteţi câştiga doar o data pe zi.Trebuie să împărtăşesc şanse de câştig!

Am de gând să vizita la următoarele ore, şi IA vizita LL ca multe servere şi camere ca pot!
4 AM Pandanda Timp Click aici pentru a vedea ora locală
9 AM Pandanda Timp Click aici pentru a vedea ora locală
13 Pandanda Timp Click aici pentru a vedea ora locală
17 Pandanda Timp Click aici pentru a vedea ora locală

Aveţi posibilitatea să urmaţi-mă pe Twitter @ PandandaHenrypentru cele mai recente informaţii actualizate privind IA unde veţi fi!

Partid pe, Pandas - sau ar trebui să spun, Fiesta!
Henry
Buna prieteni astazi este 5 mai si stiti ce inseamna asta nu?
Nu?
Asta inseamna ca sarbatoarea pandanda Happy Cinco  De Mayo
Inseamna ca Henry ne va vizita ne vedem cu noutati.

0 comentarii: